KUPUJTE ONLINE - SVI TEPISI SA SAJTA SU DOSTUPNI ODMAH - MOGUĆNOST PROBE U VAŠEM PROSTORU - BESPALTNA DOSTAVA ZA CELU SRBIJU
Pozovite sada: 064-120-7552 ili 011-375-2208 - Vojvođanska 399A, Beograd, Ledine
Ponedeljak - Subota: 10 - 19h | Nedelja - Zatvoreno

Uslovi i pravila koriščenja

USLOVI I PRAVILA KORIŠĆENJA

(Opšti uslovi online kupovine)

Ovi Opšti uslovi uređuju uslove kupovine putem onlajn prodavnice na adresi www.svettepiha.rs ili www.globaltepisi.rs (u daljem tekstu: „Sajt“), koju vodi:

Global Tepisi d.o.o.

  • Sedište i adresa: Vojvođanska 399A, 11271 Ledine, Beograd

  • PIB: 110632189

  • Matični broj: 21370304

  • Šifra delatnosti: 4753 – Trgovina na malo tepisima, zidnim i podnim oblogama u specijalizovanim prodavnicama

  • Tel: 011/375-2208; 064/120-7552

  • E-mail: info@globaltepisi.rs

Korišćenjem ovog Sajta, registracijom ili kupovinom, smatra se da ste u potpunosti upoznati i saglasni sa ovim Uslovima i Politikom privatnosti.

OBAVEŠTENJE

(Na osnovu čl. 13. i čl. 27. Zakona o zaštiti potrošača (Sl. glasnik RS 62/2014))

Global Tepisi d.o.o. obaveštava svoje cenjene potrošače koji robu kupuju putem internet sajta www.svettepiha.rs ili www.globaltepisi.rs da:

  1. O nama (registrovana delatnost)

    • Prodaja robe putem internet sajta www.svettepiha.rs ili www.globaltepisi.rs obavlja se u okviru registrovane delatnosti privrednog društva Global Tepisi d.o.o..

    • Adresa za izjavljivanje reklamacije i kontakt je: info@globaltepisi.rs

  2. Osnovna obeležja robe

  3. Prodaja na daljinu

    • Kupovina preko internet prodajne stranice smatra se prodajom na daljinu u smislu Zakona o zaštiti potrošača (Sl. glasnik RS, br. 62/2014 i dr.).

  4. Svojstva robe

    • Roba koja se prodaje putem navedenih sajtova poseduje svojstva potrebna za redovnu upotrebu te vrste robe, u skladu sa njenom namenom definisanom u Deklaraciji.

  5. Cena

    • Prodajna cena robe naznačena je uz svaki artikal.

    • Sve cene iskazane su sa uračunatim PDV-om.

    • Cene robe na Sajtu ne moraju biti iste kao cene u maloprodajnom objektu Global Tepisi d.o.o.

  6. Isporuka

    • Kupljenu robu isporučujemo putem eksterne kurirske službe, na način definisan u delu „Uslovi isporuke“.

  7. Posebne cenovne pogodnosti i/ili akcije

    • Mogućnost kupovine robe uz posebne cenovne pogodnosti ili uz posebne prodajne podsticaje (akcijska prodaja) uređena je uslovima koji su objavljeni na Sajtu.

  8. Načini plaćanja

    • Potrošač robu kupljenu putem Sajta može platiti pouzećem, gotovinski u trenutku isporuke, uplatom na račun (u banci ili pošti) ili platnim karticama (Visa, MasterCard, Maestro, DinaCard), shodno dogovoru.

  9. Obaveza plaćanja

    • Potrošač prilikom kreiranja porudžbenice, pritiskom na taster „POTVRDI“, preuzima obavezu plaćanja naručene robe.

  10. Saobraznost robe

  • Saobraznost robe ugovoru utvrđuje se isključivo prema svojstvima i nameni robe definisanim pripadajućom Deklaracijom.

  1. Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru

  • Potrošač, koji je obavestio Prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od Prodavca otklanjanje nesaobraznosti, bez naknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva umanjenje cene ili da raskine ugovor.

  • Sve troškove koji su neophodni da bi se roba dovela u saobraznost ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi Global Tepisi d.o.o.

  1. Zamena i odustanak (14 dana)

  • Potrošač ima pravo da robu zameni u roku od 14 dana, ili da odustane od ugovora i traži povraćaj sredstava u visini kupoprodajne cene za predmetnu robu, takođe u roku od 14 dana, na način kako je definisano u delu „Pravo na odustajanje“.

  1. Reklamacije na korišćen proizvod

  • Za robu kupljenu putem ONLINE prodavnice važi pravo potrošača da izjavi reklamaciju i na već korišćen proizvod, na način koji je definisan u delu „Reklamacije“.

  1. Neisporučivanje oštećene robe

  • Global Tepisi d.o.o. zadržava pravo da poručenu robu ne isporuči ako je artikal oštećen.

1. OPŠTE ODREDBE

  • Prodavac: Global Tepisi d.o.o. (u daljem tekstu: „Prodavac“).

  • Kupac: Svako lice koje poseti ili izvrši kupovinu putem Sajta.

  • Uslovi: Svi ovde opisani uslovi, odredbe i politike koji zajedno čine ugovor o kupovini na daljinu.

Ovi Uslovi se primenjuju na sve kupovine obavljene preko Sajta, osim ako između Prodavca i Kupca ne postoji drugačiji pisani dogovor.

2. REGISTRACIJA KORISNIKA (VAŠ NALOG)

Da biste obavili kupovinu robe putem Sajta, potrebno je da se registrujete i kreirate nalog. Prilikom registracije:

  • Unosite tačne, potpune i istinite podatke (ime, prezime, adresa, kontakt).

  • Redovno ažurirajte podatke ukoliko dođe do njihove promene.

  • Vodite računa o poverljivosti svog korisničkog imena i lozinke.

Kupac snosi odgovornost za sve aktivnosti obavljene pod njegovim korisničkim nalogom.

3. OPIS I CENE PROIZVODA

  • Opis proizvoda: Trudimo se da svi proizvodi budu što detaljnije opisani (dimenzije, materijal, boje). Moguće su manje razlike u boji zbog prikaza na različitim ekranima.

  • Cene proizvoda: Sve cene su iskazane u RSD i uključuju PDV. U slučaju evidentne greške u prikazanoj ceni, Prodavac zadržava pravo da otkaže porudžbenicu uz blagovremeno obaveštavanje Kupca.

4. NAČIN KUPOVINE I PLAĆANJA

4.1. Proces poručivanja

  1. Izaberite željene proizvode i dodajte ih u korpu.

  2. U procesu „Checkout“/„Plaćanje“ unesite podatke za dostavu i izaberite način plaćanja.

  3. Klikom na dugme za potvrdu narudžbenice, zaključujete kupovinu (preuzimate obavezu plaćanja).

4.2. Načini plaćanja

  • Plaćanje pouzećem: U trenutku isporuke proizvoda na adresu.

  • Uplata na račun: Putem uplatnice u banci ili pošti (rok za uplatu 48h).

  • Plaćanje karticama: Visa, MasterCard, Maestro, DinaCard.

  • Transakcije se obavljaju preko ovlašćenog provajdera. Global Tepisi d.o.o. ne čuva podatke o platnim karticama.

5. TROŠKOVI DOSTAVE I ISPORUKA

  • Dostava je besplatna na celoj teritoriji Republike Srbije za sve artikle sa naše web stranice.

  • Rok isporuke obično iznosi 2–5 radnih dana, zavisno od raspoloživosti artikala.

  • Pre isporuke bićete kontaktirani radi potvrde porudžbine i dogovora o terminu dostave.

  • Ako plaćate pouzećem, plaćanje se vrši u trenutku preuzimanja pošiljke.

Kurirska služba sa kojom sarađujemo, AKS Kurirska Služba, isporučuju pošiljke radnim danima od 8h do 16h, te je važno da u tom periodu obezbedite osobu za preuzimanje.

Važno: Pri preuzimanju paketa potrebno je vizuelno proveriti pošiljku da li postoje vidna oštećenja. Ako primetite da je proizvod oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite pozivom na +381 64 120 7552 ili putem e-mail-a info@globaltepisi.rs .

Kurir pokušava da uruči pošiljku dva puta. Ukoliko vas ne pronađe, pozvaće vas telefonom radi dogovora o novom terminu isporuke. U slučaju da isporuka ni tada ne uspe, pošiljka se vraća nama i porudžbina se otkazuje.

6. REKLAMACIJE I PRAVO NA ODUSTANAK

6.1. Pravo na jednostrani raskid ugovora (14 dana)

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača („Sl. glasnik RS“, br. 62/2014, 88/2021 i dr.), kupac ima pravo da u roku od 14 dana od trenutka prijema robe jednostrano raskine ugovor na daljinu, bez navođenja razloga.

  • Početak roka:

    • Rok od 14 dana počinje da teče od dana kada je roba dospela u državinu potrošača ili trećeg lica koje je potrošač odredio, a koje nije prevoznik (kurir).

    • Ako se isporučuje više komada robe koji se isporučuju odvojeno, rok počinje teći kada potrošač primi poslednji komad robe.

    • U slučaju ugovora o redovnoj isporuci robe tokom određenog perioda, rok počinje teći od dana kada potrošač primi prvi komad robe.

  • Postupak odustanka:

    1. Kupac je dužan da najkasnije u roku od 14 dana od prijema robe pošalje Prodavcu izjavu o odustanku (može koristiti Obrazac za odustanak ili bilo koju nedvosmislenu izjavu).

    2. Nakon slanja izjave, kupac je dužan da robu vrati bez nepotrebnog odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana slanja izjave o odustanku.

    3. Roba treba da bude vraćena u ispravnom i nekorišćenom stanju, sa originalnom ambalažom (ako je moguće) i pratećom dokumentacijom.

  • Troškovi vraćanja robe:

    • Troškove vraćanja robe snosi Global Tepisi d.o.o. , osim ako drugačije nije dogovoreno.

  • Povraćaj sredstava:

    • Prodavac je dužan da izvrši povraćaj svih naplaćenih iznosa (uključujući i troškove isporuke, ukoliko su bili obračunati) bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je primio izjavu o odustanku i robu (ili dokaz da je roba poslata).

    • Povraćaj sredstava biće izvršen na isti način na koji je kupac platio, osim ako kupac izričito zahteva drugi način i ako je to tehnički izvodljivo.

  • Odgovornost potrošača za umanjenu vrednost:

    • Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije neophodan za utvrđivanje prirode, karakteristika i funkcionisanja robe. U tom slučaju, Prodavac može u dogovoru s potrošačem umanjiti iznos povraćaja, srazmerno stepenu oštećenja ili korišćenja.

  • Izuzeci od prava na odustanak (ako se primenjuju):

    • Ako postoje artikli koji se proizvode prema specifičnim zahtevima kupca (posebnim dimenzijama ili personalizovani tepisi), za njih se pravo na jednostrani raskid može ograničiti u skladu sa Zakonom (član 37, stav 2, tačka 3).

    • Kupac se o takvim artiklima i izuzecima obaveštava pre poručivanja, ukoliko postoje.

Napomena: Link za preuzimanje Obrasca za odustanak biće obezbeđen na Sajtu (Klikni ovde da skineš obrazac).

6.2. Reklamacije po osnovu saobraznosti

  • Ako isporučeni proizvod nije saobrazan (oštećen, nekompletan ili neispravan), kupac ima pravo na reklamaciju.

  • Reklamaciju je moguće podneti slanjem e-maila na info@globaltepisi.rs ili pozivom na 011/375-2208; 064/120-7552.

  • Prodavac je dužan da svaku reklamaciju evidentira u knjizi reklamacija i da kupcu izda pisanu potvrdu (elektronskim putem ili u pisanoj formi) o prijemu reklamacije.

  • Prodavac se obavezuje da će reklamaciju razmotriti u zakonskom roku (8 dana za odgovor, najduže 15 dana za rešavanje, odnosno 30 dana za tehničku robu, ako je primenljivo), te da će, ako je opravdana, izvršiti besplatnu popravku, zamenu ili povraćaj novca – u skladu sa zakonskim pravima potrošača.

6.3. Reklamacije na oštećenje u transportu

  • Svako oštećenje u transportu, vidljivo na pakovanju, kupac je dužan da prijavi odmah kuriru i/ili da odbije prijem pošiljke ako postoji sumnja da je roba oštećena.

  • Rok za prijavu transportnog oštećenja je 24h od prijema robe.

  • Prodavac, nakon prijave, organizuje besplatno preuzimanje reklamirane robe putem ugovorenog kurira (ako se utvrdi da je oštećenje nastalo u transportu).

Postupak i troškovi reklamacije

  1. Kontakt pre slanja: Pre nego što pošaljete robu nazad, obavezno nas kontaktirajte (telefonom ili e-mailom).

  2. Kurirska služba: Sarađujemo sa AKS kurirskom službom (ili drugom navedenom); možemo za vas organizovati preuzimanje reklamirane robe o našem trošku. Ako želite koristiti drugu službu, troškove možete snositi sami, osim ako se drugačije ne dogovorimo.

  3. Pregled proizvoda: Po prijemu robe, utvrdićemo njenu saobraznost i osnovanost reklamacije.

  4. Rešavanje reklamacije:

    • Ako je reklamacija opravdana, nedostatak ćemo otkloniti (popravkom ili zamenom proizvoda) ili ćemo vam izvršiti povraćaj novca.

    • U slučaju povraćaja sredstava za proizvode plaćene karticom, novac se vraća na račun povezane platne kartice ili na drugi odgovarajući način (u skladu sa dogovorom).

  5. Rok za rešavanje reklamacije: Prodavac je dužan da reklamaciju reši i obavesti kupca o ishodu u zakonskom roku.

7. SAOBRAZNOST (2 GODINE)

  • Global Tepisi d.o.o. daje dvogodišnju (2 godine) saobraznost na sve artikle, računajući od dana izdavanja fiskalnog računa (ili drugog validnog dokaza o kupovini, u skladu sa članom 55 Zakona o zaštiti potrošača).

  • Saobraznost obuhvata otklanjanje nedostataka koji potiču od proizvodnih ili materijalnih grešaka, bez naknade za kupca.

  • Ako je popravka nemoguća ili neisplativa, izvršićemo zamenu proizvoda za isti ili sličan model, u dogovoru sa kupcem.

  • Ako ni zamena nije moguća, kupac ima pravo na povraćaj ukupno plaćenog iznosa.

  • Fiskalni račun ili drugi odgovarajući dokaz o kupovini (npr. slip, izvod iz banke, ugovor o kupovini, e-mail potvrda porudžbine i sl.) su uslov za prijavu reklamacije i korišćenje saobraznosti. Molimo čuvajte dokaz kupovine kao potvrdu datuma kupovine.

  • Saobraznost ne pokriva oštećenja nastala nepažnjom, nepravilnom upotrebom ili normalnim habanjem.

8. POLITIKA PRIVATNOSTI I KORIŠĆENJE KOLAČIĆA

8.1. Zaštita privatnosti

  • Prikupljamo samo osnovne podatke neophodne za obradu narudžbina (ime, prezime, adresa, kontakt telefon, e-mail).

  • Podaci se čuvaju u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti i dostupni su samo ovlašćenim licima unutar Global Tepisi d.o.o.

  • Kupac može u svakom trenutku zatražiti uvid, ispravku ili brisanje svojih podataka slanjem zahteva na info@globaltepisi.rs .

8.2. Kolačići (Cookies)

  • Sajt koristi kolačiće radi poboljšanja korisničkog iskustva i prikupljanja anonimnih statističkih podataka (npr. Google Analytics).

  • Kolačići ne sadrže lične podatke i ne mogu identifikovati korisnika.

  • Možete odbiti korišćenje kolačića promenom podešavanja u internet pregledaču, ali to može uticati na pojedine funkcionalnosti Sajta (naručivanje, pristup nalogu i slično).

9. OGRANIČENJE ODGOVORNOSTI

Global Tepisi d.o.o. ne snosi odgovornost za štetu koja može nastati Kupcu ili trećim licima usled:

  • Pogrešno unetih ili zloupotrebljenih podataka od strane Kupca.

  • Neautorizovanog korišćenja korisničkog naloga.

  • Neovlašćenog pristupa (npr. hakerski napad) ili prekida u radu Sajta koji nije do nas.

10. IZMENU USLOVA

Prodavac zadržava pravo da u bilo kom trenutku, bez prethodnog obaveštenja, izmeni ove Uslove. Svaka izmena biće objavljena na Sajtu i stupiće na snagu danom objavljivanja.

11. REŠAVANJE SPOROVA I NADLEŽNOST

  • Nastojimo da eventualne sporove rešimo mirnim putem i dogovorom, u duhu dobre poslovne prakse.

  • U slučaju nemogućnosti mirnog rešavanja, nadležan je sud u Beogradu (zavisno od toga da li je reč o potrošačkom ili privrednom sporu: npr. Privredni sud u Beogradu za pravna lica).

11.1. Obaveštenje o vansudskom rešavanju potrošačkih sporova

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača („Službeni glasnik RS“, br. 88/2021 i dr.), Global Tepisi d.o.o. obaveštava potrošače da sve eventualne pritužbe i reklamacije u vezi sa kupljenim proizvodima i pruženim uslugama mogu najpre podneti direktno nama, radi mirnog rešavanja spora:

  • Naziv: Global Tepisi d.o.o.

  • Adresa: Vojvođanska 399A, 11271 Ledine, Beograd

  • Telefon: 011/375-2208; 064/120-7552

  • E-mail: info@globaltepisi.rs

Obavezujemo se da ćemo, nakon prijema pritužbe/reklamacije, u zakonskom roku dati odgovor i zajedno s vama pokušati da spor rešimo mirnim putem.

Ukoliko spor ne može biti rešen dogovorom s nama, potrošač može pokrenuti postupak vansudskog rešavanja spora pred nadležnim telima (medijacija, arbitraža) ili pred nadležnim sudom u Republici Srbiji. Potrošač se može obratiti i Tržišnoj inspekciji ili organizacijama za zaštitu potrošača za savet i pomoć.

Global Tepisi d.o.o. zalaže se za saradnju i rešavanje svih nesporazuma na obostrano zadovoljstvo i u skladu sa dobrim poslovnim običajima.

12. KONTAKT

U slučaju bilo kakvih pitanja, sugestija ili primedbi u vezi sa ovim Uslovima, možete nas kontaktirati:

  • Telefon: 011/375-2208; 064/120-7552

  • E-mail: info@globaltepisi.rs

  • Adresa: Global Tepisi d.o.o., Vojvođanska 399A, 11271 Ledine, Beograd

Budite informisani o najnovijim ponudama

Ovaj sajt koristi kolačiće(cookies), kako bismo Vam pružili bolje korisničko iskustvo. Prihvatanjem korišćenja kolačića saglasni ste sa Uslovima i pravilima koriščenja